Fredagskvällen...
Publicerat den

... är här och vi har dykt ner i soffan. Skrev ett långt inlägg som just försvann, så jag får börja om. Dagen har som vanligt varit intensiv men vi har bara varit på hemmaplan. Vi började med en waggingrunda (halva löpning och halva promenad) med hund och barnvagn. Det gick bra, men det är faktist ganska jobbigt att springa med vagnen. Ska försöka ge mig ut någon dag i veckan och springa  och varva det med träningen. Väl hemma igen så målade jag sidan av garderoben som inte blivit gjort än. Så nu är jag klar med målningen för stunden. Har dock stora planer för tvättstugan, så det kan nog bli ett besök på färgaffären i nästa vecka. Rikard blir väl gråhårig när han läser detta!

Annars har jag hunnit städa medan Isabell sov och tvätta 3 maskiner emellan leken. Sen på eftermiddagen kom Camilla förbi och fikade. När sedan Rikard kom hem så tog jag mig egentid och körde och handlade. Jag var inte ensam, men det var skönt att bara få gå omkring och strosa i sin egna värld. Ska försöka göra det ibland pch bara åka iväg så. Annars handlar jag ju alltid med Isabell, men skönt att få vara själv också. Såklart fick jag avstämmning. Jag blir alltid lite nervös att man har missat att scanna något men det har inte hänt hittills. 

Imorn blir det äntligen babysim igen. Sen ska jag iväg på fastefestival på öppna förskolan med tillhörande barnloppis. Får se om jag hittar något till lillan när jag är där. 

Innan idag så satt jag och tittade på denna bild från igår. Tycker hon är väldigt lik sin morfar här. 



Eller vad tycker ni?



moster

Jepp, morfar upp i dan!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?