Vi har...
Publicerat den

... haft en supermysig dag på stan. Först åkte jag runt i diverse olika affärer. Handlade lådor till Isabells kläder som ska läggas undan och sen köpte jag två par skor till mig. Vi styrde sedan mot stan där vi mötte upp farmor. Köpte lite kläder till mig såsom tubtop, tröja, stumpbyxor och två amnings t-shirtar. Till Isabell blev det en mössa och den där klänningen jag skrev om. Sen fick hon fleecekläder av farmor. Vi åt sedan lite lunch och hade trevligt innan jag och trollet körde hem. Väl hemma blev det promenad med Aska innan pappa kom hem. Han har fått en visning av allt vi köpt och nu lagar han mat medan jag matar barnet. Och sen ska vi ha fredagsmys<3
 
 
Farmorsmys
Pappamys
 



Farmor Irre

Tack för en trevlig mysdag. 💕

Svar: Tack själv💕
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?