Då...
Publicerat den

... var det dags att sammanfatta ytterligare en söndag och vecka. Vi var ute på en lång och skön psomenad jag, Rikard och hundarna. Vi var ute i drygt en timme. Hundarna fick springa mycket lösa och de var helt vilda. När vi kom hem stekte jag några pannkakor till lunch och sedan tittade vi på "På spåret" från i fredags när vi inte var hemma. Slötittade lite mer på TV innan jag hoppade i badet och Rikard satte igång med middagen. Pastagratäng stod på menyn och det var gott (även om det var lite väl mycket lök, som det gärna blir när Rikard lagar mat ;)).
 
Nu har jag just varit ute med hundarna en sväng och Rikard har åkt på fotbollsträning. Hundana fick ett varsitt grisöra som de smaaskar på och jag sitter och bloggar samtidigt som jag tittar lite på TV. Blir nog en tidig kväll i säng för mig för jag vill läsa min bok. Den handlar ju om diskoteksbranden så den är väldigt hemsk, samtidigt som den är intressant och spännande. En bok som passar perfekt för min smak.
 
Imorn öppnar jag på jobbet och vi har planering mellan 9-13. Sådana dagar är man bara 4 timmar med barnen så det är tur det bara är varannan vecka som vi planerar. Efter jobbet är det dags för mig att ta tag i den inte så roliga tvätten. Måste ju göras men fy vad jag längtar till att ha en egen tvättstuga så man kan tvätta när man vill.
 
Denna vecka blir annars ganska så fullspäckad. Som sagt tvätt imorgon, träning med Aska på tisdag mellan 19-21, städning och ljusparty på onsdag, Maxi åker hem och packning på torsdag oc sen på fredag åker jag till Stockholm. Ser riktigt fram emot att komma iväg även om jag såklart kommer sakna Rikard och Aska<3
 
Önskar er alla en bra start på veckan!!
 
Dagens bild är på Maxi och Aska från i somras. Maxi är här mycket mörkare på bilderna än vad han är nu. Så nu är dom mycket mer lika!!
Översta bilden är Aska till vänster och maxi till höger och på nedersta bilderna är det tvärt om!!
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?