Blev inte...
Publicerat den

... så fint väder som jag hoppats på idag. Fast solen visar sig med jämna mellanrum iallafall. Jag har börjat tvätta lite och nu sitter jag och virkar min filt. Får se om den lyckas bli färdig under dagen! Dagen kommer gå i lugnets tecken iallafall. Rikard pular lite i garaget och nu hänger cykeln på väggen. 
 
Jag är väldigt sugen på att köpa nya blommor till mina lådor runt huset men känner att det får vänta tills att skatten kommit. För då blir det ju dagar utan vatten och det är ju synd om de dör på direkten. Vet dock inte riktigt vad jag ska köpa såhär på sensommaren/hösten. Är det någon som har tips?!
 
 
 
 
Här är några bilder från i våras när jag just planterat penseer i alla lådor. Dom är nu inne på absolut sista versen (en del är redan döda) så det vore kul med nytt. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?