Fredagskväll...
Publicerat den

... Och äntligen får jag sitta ner. Jag har ju agerat kock till hantverkarna och sen gick jag och Aska ut och gick. Fy, man saknar verkligen henne när hon inte är hemma. Nu verkar hon iallafall helt ha kommit till ro här i huset vilket känns gott. 
 
Grabbarna har jobbat på bra och nu har vi golv även i hallen. Bara kök och kontor kvar att lägga golv i nu. Till middag fixade jag fläskfile med kroketter och sås samt tomatsallad och vitlöksbröd. Tror att det var ganska uppskattat. 
 
Imorn ska det fortsättas läggas golv här henma och jag ska väl pula lite med det mesta. Jag tänkte också hinna premiärtvätta för det har inte gjorts än. Får se om det blir något målat också. Pappa och Rikard ska åka in till stan och handla diverse saker med, men jag stannar nog hemma med lilla Aska;)
 
Dagens bild blir från hur det ser ut i hallen nu ikväll;)
 



pappa

Hej Heidi !
Tack för tippset nu ska jag svara mer.
kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?