Veckans andra...
Publicerat den

... löprunda gjorde jag nu ikväll. Kändes bra idag. Eftersom jag är lite mörkrädd så går det lite snabbare nu när det är mörkt när jag springer. Jag har såklart Aska med också som skyddar mig. 
 
När jag kom hem från jobbet idag hade Rikard och Isabell besök av faster och lille Morgan. Dom hade bakat äppelpaj som vi fikade. Sedan när gästerna åkte hem blev det middag och sedan gick hela familjen en promenad. Skönt att komma ut på kvällen på en ordentlig promenad. Väl hemma igen var det ganska direkt dags för trollet att sova och eftersom det var Rikards nattning gick jag direkt ut och sprang. 
 
Nu blir det lite Tv innan det blir sängen. Imorn väntar såklart jobb och sedan åker vi till syster min och äter middag och leker med tjejerna. Vi lämnar också Aska där över helgen eftersom vi åker till Stockholm. Där väntar Lidingöloppet för Rikard och grabbarna och sista etappen i klassikern. Blir också lite mys med mormor och Roffe. 
 
Update om värmen är att den fortfarande inte kommit igång. Rikard hade en kille här idag och det verkarsom att cirkulationspumpen är i sönder. Men han kommer tillbaka imorn igen så förhoppningsvis får han igång det direkt. Det är inte jättekallt inne men vi vill gärna få igång det snart. 
 
Gillar denna bilden på mina vattendjur. Snart måste vi åka till badhuset igen!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?