Problem...
Publicerat den

... har uppstått lite här hemma. Vi får inte igång värmen riktigt här hemma så det är lite kyligt. Rikard ska försöka ringa och fixa detta imorgon. Ännu sålänge är det ändå helt okey, men blir det kallare ute så vill inte jag vara med mer. Så vi får verkligen hoppas att det kommer igång under morgondagen. Jag är ju inte heller den varmaste av personer så jag är allt lite gnällig just nu. Men många tända ljus blir det och det gillas ju.
 
Jobbedagen har gått snabbt trots att jag jobbade ända till halv 7. Sen när jag kom hem blev det bus och mys med lillan och sedan nattning. Det är nog det bästa som finns att komma hem till, en busig tjej som sedan blir sömnig och vill mysa. Underbart helt enkelt. Rikard och Isabell har varit både på öppna förskolan och hos tandläkaren idag. Flitigt flitigt!
 
 En dag i vintras när vi varit iväg och det var lite kyligt inne!!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?