Höstrusk...
Publicerat den

... kan man nog samanfatta dagens väder. Blåst och kallt och det kändes verkligen att hösten är här. Jobbedagen har gått ganska så snabbt och eftermiddagen och kvällen har också gått i ett. Isabell går hela tiden nu så det är verkligen high life här. Rikard lagade stuvade makaroner och köttbullar till middag och jag tror faktist att det är Isabells favoritmat. Medan köksan (i nuläget Rikard ;)) tog hand om köket så badade lillan. Sedan har vi hunnit mysa lite i soffan och lekt lite till innan hon fick välling och la sig. Rikard nattade idag och då passade jag på att ta med mig Aska på en löprunda. Galet trött jag var när jag kom hem men jag gjorde det iallafall. 
 
Nu är ljusen tända här hemma och så blir det nog varje kväll framöver. Jag älskar verkligen ljus i höstmörkret. Att bero på ljus så håller vi på att planera för utomhusbelysning här hemma. Vår granne ska hjälpa oss med det, så vi får se vad det blir. Vad som säkert är att vi verkligen behöver mer ljus nu så känns bra. Sen ska vi tigga hjälp av min pappa att såga ner ett träd med så får vi ännu mer ljus kring huset!
 
Bjuder på lite bilder på höstfixet jag gjorde igår!
 
Höstlöv 
En ljuslykta jag gillar
Turkost, kanske inte så höstigt men vet inte vad jag ska ha där än
Dessa gjorde jag igår med kastanjerna
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?