Höstfix...
Publicerat den

... i trädgården har det blivit hos oss idag. Isabell var med och hjälpte till hela förmiddagen. Sen vid lunch kom farmor och farbror på besök och medans Isabell sov fick vi hjälp i trädgården. Sedan blev det bus och lek och jag klippte gräset. Vi har under dagen hunnit med att rensa rabatter, såga ner träd, plockat in utemöbler, klippt gräs, och lite mer. Känns skönt att ha det gjort även om vi nog måste lägga en dag till ute. Fast det är mest bara mysigt tycker jag. 
 
Nu tittar jag och Rikard på tv och Isabell sover gott. Blir en ganska tidig kväll för vi är lite möra efter en dag ute. Imorgon väntar kalas på eftermiddagen och innan det blir det lek och bus och sen tänkte jag åka och samla lite kastanjer så jag kan höstpynta lite här hemma. Kanske bluder på en bild hur det blir under morgondagen!
 
Kvällens bild blir ett glatt födelsedagsbarn för drygt en månad sedan<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?