Äntligen...
Publicerat den

... har vi varmt och gott här hemma igen. Nästan lite för varmt faktist, men nu klagar jag inte! Det var en kille här som fixade det i morse och det var väldigt skönt att ha det klar nu innan vi åker. Jobbedagen har likt de flesta andra gått i ett. Direkt jag slutade hämtade jag Rikard, Isabell och Aska vid stationen och sedan styrde vi mot syster. Mysigt att träffa henne och tjejerna igen. Isabell fick jättefina kläder av morfar och Erika som Annika hade med sig från Schweiz. Bild kommer förr eller senare.
 
Nu ikväll har jag packat lite. Imorn blir det tidigt jobb och sedan direkt hem och vila. Sen kommer Stefan när han slutat jobba och då kör vi direkt. Hoppas att vi inte kommer upp efter midnatt bara. 
 
Får se om det blir något bloggat i helgen men jag önskar er alla en trevlig sådan iallafall!
 
Älskade unge
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?