Snart...
Publicerat den

... tänkte jag bädda ner mig och njuta av tystnaden när man är ensam hemma. Ja, Isabell och Aska är ju hemma men inte Rikard. På ett sätt är det ganska så skönt att vara ensam, men jag saknar ju min man. Jag tycker att det är roligt att han åker på fotboll liksom att jag är iväg ibland. Superviktigt i ett förhållande tror jag, att man inte sitter ihop utan håller kvar sina intressen. 
 
Imorgon vankas föräldramöte på jobbet. Känns som vi har bra koll så det känns bra. Veckorna verkligen bara susar förbi och snart har Rikard novemberlov. Funderar på om jag skulle ta ledigt något eller jag ska jobba. Har ju lite semesterdagar kvar och kan ju också ta föräldraledigt eller komp. 
 
I helgen ska jag förbereda allt inför Isabells riktiga förskolestart. Tvätta snuttar, märka kläder och skor, packa extrakläder, koka nappar och annat smått och gott. Sen på söndag ska jag och min syster till Ullared så då ska Rikard och Isabell passa kusinerna. Kan tänka mig att det blir fullt ös hela dagen! 
 
Kollade in på bilder från gamla köket. Helt sjukt så det såg ut och OJ vad jag gillar vårt nya fina kök <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?