Jag har svårt...
Publicerat den

... att hitta motivationentill att blogga varje dag nu. Vet lixom inte riktigt vad jag ska skriva om. På vardagarna händer det ju inte jättemycket förutom jobb, matlagning och bus med Isabell. Sen på helgerna så har vi ju alltid att göra men då har jag inte alltid lust att skriva något. Jaja nog gnällt nu, ska iallafall försöka bättra mig lite. Vad vill ni som läser att jag ska skriva om?
 
Helgen har tillbringats här hemma. Igår började Rikard och Mårten började med vår ytterbelysning! Det blir verkligen superbra om jag får säga det sjläv. Bilder kommer när allt är klart tror jag allt. Sen igår kväll hade vi Anna och Mårten och barnen här på middag. Riktigt trevligt hade vi. 
 
Idag har det mest blivit innemys. Vi var ute hela familjen på vår söndagspromenad I förmiddags. Regnigt och ruskigt men faktiskt ganska mysigt också. Sen i eftermiddag kom Rikards bror och flickvän här. Valdans trevligt som alltid. Hade tänkt jag skulle baka men hade ingen riktig lust så det blev köpefika. Nu ikväll lagade jag lasagne till middag och sen badade Isabell. Medan jag nattade henne så städade Rikard pannan och när trollet sov tog jag köket. Nu ligger vi i soffan och tittar på Gunde. Blir en tidig kväll för oss. Men nu är det bara jobb denna veckan och sen blir det ledigt i fem dagar, jobba två och sen ledig två dagar till. Härligt värre!
 
Tror allt hon fått mammas sida i att klä ut sig. Jag var likadan som barn!
 
 



Anonym

Vi vill veta hur det går för dig och din tjejklassiker:)



URL:


Heidi

Ja du, vem du nu är! Har inte alls bestämt mig för det men vi får se! Funderade faktist lite idag om jag skulle köpa en crosstrainer eller så så att jag kan träna lite på kvällarna!



URL:


Rikard

Jag vill ha mycket bilder i bloggen.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?