En riktigt mysig...
Publicerat den

... lördag har vi haft. Vi började med en långfrukost hela familjen. Sedan gick jag och Isabell med Aska medan Rikard gjorde klart här hemma. När vi var klara med allt, hann även tvätta två maskiner, så packade vi in oss i bilen och styrde mot morfar. Vi körde bara inom och köpte lite höstblommor påvägen. Väl hos pappa hjälpte vi honom att få igång sitt internet. Han är nog inte den mest tekniska och då funkar det lixom inte när man inte läser instruktionen. Vi blev bjudna på lunch och. Isabell sov lite middag innan vi gick ut och gick i det fina vädret. Sen körde vi hemåt igen med ett stopp på Maxi för månadens storhandling. Skönt att ha det gjort. Väl hemma igen så planterades blommor, lektes det och så provade jag min nya maskin. Köpte den för någon vecka sedan men inte provat än. Helt galet vad bra den var och så himla smidigt. Ångrar mig inte en sekund. 
 
 
Rikard lagade middag bestående av kyckling, kroketter, sås och grönsaker. Isabell gillade det verkligen och jag också. Efter maten gick vi en runda med Aska hela familjen och nu har jag nattat Isabell för en stund sedan. Så nu blir det TV mys för föräldrarna. Rikard ska dock försöka sig på att bygga en båt som jag ska ha med mig till jobbet i veckan. Mitt försök lyckades inte så då är han snäll och hjälper mig. 
 
Imorn blir det fullt upp för familjen fast på olika håll. Jag och min syster kör till Ullared imorgon och Rikard och Isabel ska passa tjejerna så det blir fullt ös där med. Uppdaterar kanske med något köp imorgon om tid och ork finnes;)
 
 



Camilla

Vad är det för maskin? ?

Svar: En fönstertvättsmaskin;)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?