Då var det dags...
Publicerat den

... för mitt livs första VAB imorgon. Isabell är förkyld nen ändå ganska pigg men tålamodet är inte det bästa så hon får vara hemma nu resten av veckan. Klart att hon inte ska behöva kämpa sig igenom dagen på förskolan när hon inte är helt pigg. Så vi ska bara mysa och vila nu i dagarna två så får vi se hur hon är på söndag om hon ska gå på måndag eller ej. 

Jag sträckte till min nacke/rygg i morse och det har gjort ont hela dagen. Nu har jag dock fått massage av Rikard så nu är känns det lite skönare. Hoppas att det blir bättre till imorgon för annars kan det bli kämpigt att bära loppan fram och tillbaka. 

Snart blir det godnatt för mig. Jag måste hitta en ny bok innan bara för min andra är slut. Får se vad nästa utmaning blir, vad som finns i hyllan.

Bjuder på en badbild från i våras. Snart måste vi åka till badhuset igen hela familjen<3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?