10 dagar...
Publicerat den

... sedan jag var inne här sist och det har såklart hunnit hända en hel del sedan dess. Isabell har hunnit med att vara sjuk igen och var bara på förskolan på fredagen förra veckan. Sen denna veckan är hon helt ledig så hoppas hon kan få bli helt frisk. Jag har varit ledig nu mån-ons och Rikard är ledig ons-fre. Tyvärr så har jag inte mått helt bra under mina lediga dagar. Har åkt på världens förkylning med feber, halsont vär i kroppen och snor. Ja en riktig mansförkylning tror jag allt. 
 
Idag har vi iallafall varit ute hos min pappa och hjälpt till lite med hans bygge. Jag fick den roliga uppgiften att isolera. Blev såklart lite mys också under tiden vi var där. 
 
Helgen som gick hade vi en riktig parhelg. Isabell var hos moster och kusinerna från lördag till söndag och jag och Rikard fick lite egentid. Först på lördagen var vi båda och klippte oss. Sedan blev det SPA med massage, bastu och bad. Sedan gick vi en promenad innan det var dags för middag och restaurangbesök. En riktigt mysig lördag med andra ord. Söndagen var inte lika romantisk. Då tog vi nämligen tag i vinden och pannrummet. Det rensades, sorterades och kastades en massa skräp. Vi gick igenom precis allting så nu är det verkligen ordning och reda. Imorn ska Rikard och pappa köra till tippen medan jag är och jobbar. 
 
Imorgon är det också dags för stickkväll igen. Vi ska vara här hemma så jag kommer väl med andan i halsen och bara dukar fram allt. Har inte stickat jättemycket sedan sist för det är rätt segt med flätstickningen. Nu 
är iallafall snart bakstycket klart, men mycket kvar ändå. 
 
Hösthår
 
Isabell har gjort ett konstverk
 
 
 



Emelie

Snygg frisyr! Låter som ni hade en mysig helg, härligt med spa! Fint konstverk av Isabell också :) Hoppas vi kan ses snart igen.

Kram!

Svar: Tack, ja jag gillar det mörka på hösten/vintern.
Hon blir kanske konstnär en dag;)
Ja vi får ses snart igen tycker jag allt!
Kram
Heidi Aregger



URL: http://Ljuvligtljudligt.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?