Kvalitetstid...
Publicerat den

... med mina tjejer har jag haft idag. Det började med sovmorgon ända till halv 8. Sedan fortsatte vi med långfrukost och iordninggörning innan vi gick ut på promenad och efterföljande lek ute. En riktigt mysig förmiddag. Sedan tänkte jag att jag skulle göra snabb lunch så jag gjorde korv med bröd. Isabell brukar ju tycka om korv så jag tänkte det skulle bli ett säkert kort. Oj, så fel jag hade. Isabell tittade på mig som jag kom från månen när jag la korven framför henne. Sedan tog hon lite på den men tänkte sig inte smaka. Jag delade korven i mindre bitar, men icke att hon skulle äta den. Så tillslut gjorde jag lite gröt för att hon skulle få i sig något. Har aldrig förut varit så att hon inte vill smaka alls, men någon gång måste ju vara den första. Jag tänker att vi får prova korv med bröd igen och se om det bara var en engångsföreteelse. 
 
Eftermiddagen blev det fortsatt lek och när Rikard kom hem gick han, Isabell och Aska ut på en promenad och jag körde och handlade. Sen när jag kom hem gjorde jag ost- och skinkpaj. Denna rätt blev godkänd av trollet vilket var skönt efter lunchen. Nu ikväll har det blivit lite städning och sen har vi Skypat med morfar och Erika. Isabell tycker det är jättekul när hon kan se dem och visa upp allt hon kan! 
 
Imorgon blir det jobb igen. Sedan hoppas jag att Isabell sover lite när vi kommer hem så jag kan vila lite. Jag ska nämligen iväg till en gammal jobbarkompis sen på kvällen och när man går upp 5 är man inte jättepigg på kvällen ju!
 
Sandlådelek i förmiddags <3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?