Jag har...
Publicerat den

... väldigt svårt att hitta motivation till att blogga just nu. Det är så fullt upp med jobb, matlagning, lek och bus med loppan, städning, tvätt, ibland hemmajobb, räkningar m.m., så jag prioriterar bort att sätta mig och skriva något här. Men samtidigt tycker jag ju att det är roligt att skriva så jag är lite kluven nu. Men jag tänker att det får bli som det blir nu ett tag.

Det har varit mycket på jobbet nu sista veckorna men jag trivs faktist bra. Klart att jag helst hade jobbat i hembyn, men det är ju bara 10 min med bil. Arbetskamraterna är jättehärliga och så även barn och föräldrar. 

På fredag ska jag träffa mina gamla jobbarkompisar och det ska såklart bli jätteroligt. Vi ska ha med oss en varmrätt för 3 personer och det ska bli spännande att se vad alla tar med sig. En rolig tanke tycker jag att det är iallafall och så blir det lite av varje. 

I helgen vet jag inte riktigt vad som ska hittas på. Kanske förbereda lite för adventspyssel. Rikard ska jobba lite på lördag så då får vi se om jag och Isabell åker ner och är där medan han jobbar. Jag är jättesugen på att prova och tura så vi får se om vi kankse kan göra det! Jaja, det är ju några dagar kvar att fundera på.

Nu jobbar jag som vanligt imorgon och sen är jag och Isabell lediga på torsdag eftersom hennes förskola är stängd. Tror det blir lite handling iallafall och sen vet jag inte vad mer vi ska hitta på. Återstår att se!





Lite bilder på köket som jag tänkt lägga in länge nu;)



Milla

Kommenterar ju inte så ofta men gillar att läsa din blogg om vad ni gör och om lilla isabell 😊
kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?