Här hemma...
Publicerat den

... har det varit lite sjukstuga i början av veckan och även helgen. Isabell har haft lite feber och sen varit allmänt hängig så jag har varit hemma med henne måndag och tisdag.  Sen ska Rikard vara hemma imorn så får vi se om hon kan gå till förskolan på torsdag eller om jag blir hemma då igen. Men imorn ska jag iallfall gå och jobba vilket känns bra. 
 
Annars händer det inte jättemycket här hemma. Men en rolig sak är att vi bokat boende och biljetter till Skid-VM i Falun. Det blir jag, Rikard, Isabell, min pappa och Erika som åker upp och det ska bli så himla kul. Vi ska se sprinten på torsdagen och sedan skiatlon på lördagen. Mysigt med lite sportlov tillsammans. 
 
I helgen är det redan första advent. Denna hösten har verkligen rusat iväg. Men nu längtar jag verkligen till decembermys och allt vad det innebär. I helgen ska det såklart adventspyntas men extra mycket ser jag fram emot det riktiga julpyntandet. Vi ska vara här hemma på julen och vi kommer att ha våra fina familjer här omkring vilket ska bli kul. Jag har inte firat med pappa och Annika på många år. Tror att Isabell också kommer tycka det är roligt att vara med sina kusiner!
 
Nu har jag just slagit mig ner i soffan. Rikard är iväg och hjälper sin bror som ska flytta. Så jag och Isabell har myst nu ikväll och nu sover hon gott, köket är städat och jag har egentid. Det blir väl en tidig kväll för mig iom att jag börjar redan kl 7 imorn. Efter jobbet ska jag och några kollegor iväg och handla till vår julfest som vi har nästa fredag. Även imorgon kväll är jag och Isabell ensamma eftersom Rikard ska på fotboll. Sen på torsdag är det min tur att vara iväg när det vankas stickning igen. Efter denna veckan ska det bli ganska skönt med fredagamys bara lilla familjen.
 
Mina tjejer innan idag. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?