En bra start...
Publicerat den

... på veckan har denna familjen haft. Isabell har ju inte varit på förskolan på två veckor så lite orolig var jag allt. Men det gick jättebra att lämna och hon gick direkt in. När jag sedan hämtade henne på eftermiddagen så var hon glad som en speleman och glädjen har fortsatt hela kvällen. Till råga på allt blev det också hennes favoritmat till middag, nämligen stuvade makaroner med köttbullar och grönsaker. 

När trollet sedan somnat så provade jag min nya grej, en crosstrainer som jag var och hämtade innan idag. Körde 12 minuter och det var fullt tillräckligt. Kände i förra veckan att jag verkligen måste komma igång med något. Har väl några kg som borde bort, så jag får väl kämpa med det.

Imorgon blir det mysmorgon som alltid på tisdagar. Sen på kvällen är Rikard iväg på fotboll,  då blir det tjejlogan hemma. 

Isabell i sin fina västjacka som hon fått från Erika.

Bild tagen före och efter trädet! Lite skillnad i vår entre...












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?