Har det varit helg??...
Publicerat den

... ja det kan man fråga sig efter två dagars kurs. Redan när jag vaknade i morse kände jag mig sliten och det har inte blivit bättre kan jag lova. Första kombinationen vi körde i morse blev jag rätt trött på mig själv. Jag visste hur jag skulle göra men kroppen gjorde inte som den skulle. Det var lite samma sak för Aska faktist. Tillslut hittade hon flera andra vägar och var lite ofokuserad. Trots detta bet vi ihop och klarade kombinationen galant tillslut. Vi tråänade på en hel del olika kombinationer och alla ritade jag upp så att jag kan träna på samma saker som jag haft svårt för. Hela helgen har iallafall varit givande och nu har man samlat massa ny energi att köra agility.

Direkt när jag kom hem blev det ett varmt bad. Riktigt skönt att bara lägga sig ner och slappna av. Nu blir det slappe här hemma. Vi kollar just på Mästarnas Mästare.Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken sen=)

Bjuder på en liten film från Askas slalomträning=)



Camilla

Duktig Aska!!



URL: http://millaggg.WordPress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?