Packning...
Publicerat den

... är vad jag ägnat mig å nu ikväll. Det är något som jag har lite svårt med, vill ju inte glömma något, men jag tror jag fått med det mesta. Annars finns ju att köpa när man är där sen. Viktigaste är ju iallafall pass, biljetter, medicin och pengar och det hoppas jag att jag fått med.

Annars har dagen såklart erbjudit jobb. Var riktigt segt idag och det kan bero på gårdagens kalasande. Blev inte alls sent eller så men fullt ös hela dagen och sen direkt till stan för mat. Riktigt gott var det kan jag lova. Väl hemma igen på kvällen la jag mig pch läste medan Rikard kollade fotbollen och sedan somnade jag gott. Idag har jag som sagt öppnat så det var bara att snällt stiga upp när klockan ringde halv 6. Är jag väl uppe så är det helt okey. Direkt efter jobbet våkte jag bara hem och slängde i mig lite yoggi innan jag åkte och fixade mina naglar. Är riktigt nöjd med dom så det är nog något jag kommer att fortsätta med! Hoppas bara att jag inte lyckas ha av någon. Här får ni se resultatet:



Imorn jobbar jag till fyra och sedan ska jag och Camilla på scrapbookingkurs så vi får se hur det blir med bloggandet. Har ni tur får ni iallafall se någon form av resultat!

Heidi






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?