Tillbaka...
Publicerat den

... till verkligheten var jag idag igen efter två dagar liggandes på soffan. Är flera bådr barn och vuxna som varit sjuka i veckan och såklart drabbades jag också av detta. Blev till att vila hela tisdagen och sedan igår kände jag mig bättre. Idag har jag varit lite snuvig men annars har jag klarat dagen bra!
 
I måndags innan jag blev sjuk var jag iallafall hos Ann-Sofi på höstens första stickkväll. Jag hade inte riktigt valt vad mitt nästa projekt skulle bli men nu vet jag. Det blir en tröja till Isabell med bl a flätstickning som jag aldrig har provat på. Ska bli intressant att se hur det går, men i värsta fall får jag åka till Ann-Sofi för lite hjälp. 
 
I söndags var vi ju på bystafett och det gick bra för Rikard. Riktigt mysigt att vara iväg hela familjen och vara ute en hel dag sådär. Blir absolut mer av den varan under hösten. Sen på kvällen var vi hos goda vänner och åt lite kräftor och annat gott. Isabell var glad och nöjd hela kvällen och somnade direkt vi kom hem. Nu funkar läggningen väldigt bra här hemma. Tror att Isabell är helt trygg med våra rutiner vilket gör läggningen mycket lättare. Hon har ju egentligen aldrig varit svår, men det har ändå tagit lite tid varje dag. Nu är det bara vällingmys i puffen, tandborstning, godnattpuss och sängen och sedan somnar hon typ direkt. 
 
Imorgon ska jag ut och äta med jobbet. Blir nog en ganska tidig kväll för mig iom att jag öppnar imorgon och är lite småhängig. Men det ska iallafall bli väldigt trevligt att lära känna kollegorna bättre. Sen är helgen ganska full. På lördag blir det en tur till Malmö för Isabells fasters kalas. Mycket mer än så blir det nog inte, men det tag ju ett tag att ta sig dit och hem också. Men såklart kan det bli lite hemmafix också, för det finns ju alltid att göra. 
 
Snart färdig med denna boken...
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?