Nästan...
Publicerat den

... just hemkomna från ett trevligt kalas i Malmö. Isabell tyckte som vanligt att det var toppen och det var kul att träffa alla. Nu blir det lugn och skön hemmakväll för oss. Jag kanske tar fram min nya stickning. 
 
Idag har det ju hänt något annat kul med, nämligen att Rolf-Göran Bengtsson är klar för final i VM. Ska bli kul att se hur det går för honom, men jag tror han har en bra chans när de ska byta hästar med varandra. Något som dock är skandal i mina ögon är att varken Expressen eller aftonbladet verkar intresserade av att skriva om det. Små artiklar i båda tidningarna och det är ändå en av Sveriges största sporter. Men visst, fotboll och hockey är väl intressantare. Särskilt fotboll där dom inte ens tog sig till vm. Näe skäms på tidningarna...
 
Nu ska jag umgås med mannen i mitt liv och jag önskar er alla en trevlig kväll!
 
Bjuder på bild på trollet med morfar och Erika. idag är det nämligen också morfars födelsedag. Grattis världens bästa morfar. Vi saknar dig och längtar tills du flyttar upp igen <3
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?