Mycket...
Publicerat den

... som händer just nu. På jobbet är det många tankar som snurrar i huvudet med olika dokument, miljöer, tema och massa annat. Sen har vi ju lite olika projekt här hemma med som också tar lite plats i huvudet. Så idag har det varit lite överfullt så jag har kännt mig lite sådär med huvudvärk. Händer inte så ofta men i perioder när det är mycket så. Skönt iallafall att Rikard är hemma ännu och sköter hustjänsten. Kan tänka mig det blir än tuffare när också han börjar jobba och det vankas förskola för liten tjej. 
 
Isabell går helt nu och hon går faktist ganska så mycket. Tycker att det har blivit ett jätteskutt bara nu i helgen så snart får man nog springa efter henne:) Hon har ju också varit lite förkyld men verkar mycket bättre nu igen. 
 
Igår var vi på matmässa i stan. Det var trevligt. Sen när vi var klara där så var vi och hälsade på hos Emelie (och Micke) och fikade och så. Väldigt trevligt det också. Sen på kvällen var jag iväg och storhandlade så nu har vi basvaror ända till i början av oktober!
 
Nu tänkte jag läsa i min nya bok lite. Just nu läser jag Kristian Gidlund. Den är väldigt djup så man orkar inte så många sidor. Imorn blir det stängning på jobbet. Rikard och Isabell ska lämna bilen på service. Första gången för den så det ska väl inte vara några problem. 
 
Isabell äter pannkakor i helgen. Hon är faktist ganska så duktig att äta själv men beroende på maträtt kan det bli lite kladdigt biland. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?