Ikväll...
Publicerat den

... är jag bortchasad från vardagsrummet för Rikard ser fotboll. Ja, jag får såklart titta jag med men valde bort det ikväll. Istället har jag lagt mig med iPaden i sängen och tittar på tv på den tills jag ska sova. Imorn åker jag redan halv 7 hemifrån så det blir ganska tidigt för mig ikväll. 

Idag har som vanligt varit fullt upp. Men så himla mysigt när jag har morgonen ihop med lillan. Nu när Rikard är hemma med henne så känner jag mig helt trygg och lugn, men kommer kännas skumt när Isabell är på förskolan istället för med någon av oss. 

Imorgon kväll blir det promenad med grannen och det ska bli trevligt. Nu hinner man ju inte ses lika ofta som när vi båda var mammalediga! Så man får ta vara på varje tillfälle. 

Idag gratulerar vi Isabells morfar som arbetat sin sista dag. Grattis till pensionen pappa!!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?