Har varit...
Publicerat den

... lite dålig på att blogga nu igen, men det har sina förklaringar. I tisdags stängde jag som vanligt på jobbet så det blev bara hem och gosa med lillan innan hon skulle sova. Sen igår var jag på personalmöte så kom hem ganska sent. Tänkte att jag skulle köra hem emellan jobbet och mötet men det satte en olycka längs vägen stopp för. Istället åkte jag in till stan och köpte ett par nya höstskor. Jag brukar ju ha ganska svårt att hitta skor som jag gillar men det gick faktist ganska snabbt denna gång.
 
Idag har jag bara jobbat i barngrupp till 13 för sedan var jag iväg på utbildning. Sen när jag kom hem blev det massa bus med Isabell och det har fortsatt ända till nyss när jag nattade henne. Så himlans skönt att läggningarna i nuläget fungerar så himla bra. Inte ofta vi behöver gå in till henne efter att hon lagt sig och då är det oftast bara att stoppa in nappen som behövs.
 
Nu ikväll blir det väl lite TV tittande samtidigt som jag håller på att bränna lite skivor som jag lånat av min gamla kollega. Så himla bra att ha mycket bra musik till jobbet så jag lägger gärna lite tid på att sitta och bränna.
 
Imorn är det fredag igen vilket betyder öppning på jobb och sedan sluta tidigt. Jag ska direkt in till stan efter jobbet för att gå till optikern för att se till att mina linser sitter som dom ska. Får se om Rikard och Isabell också kommer in till stan, men mest troligt inte för vi har ju inga direkta ärenden. Sen i helgen blir det lite av varje, mne inga stora projekt direkt. Det enda egentligen som är bokat är att vi ska gå och rösta. Sen ska vi till Nina och Markus och fika på söndag med.
 
Har ni alla bestämt vad ni ska rösta på än? Jag har gjort det nu iaf!!
 
Minns det som igår när man fick ha en sovande tjej på sin arm.
Nu får man vara nöjd för all tid man får gosa. Sista dagarna har Isabell lärt sig pussas och det värmer i mammahjärtat varje gång man får en puss <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?