En intensiv...
Publicerat den

... och härlig helg är nu till ända och snart blir det godnatt för mig. Ladda inför en ny jobbvecka. Helgen har bestått av dels brevlådefix till pappa, lunch hos Rikards mormor och idag har vi hängt först med syster och tjejerna och sedan på eftermiddagen och kvällen med Nina, Markus och Hilda. Alltid lika trevligt att träffa dem. Isabell och Hilda hade kul ihop och det ska bli så himla kul att se dem växa upp tillsammans. De är ju relativt jämngamla och kul att dom mer och mer uppskattar varandra. 
 
Nu ikväll har jag beställt lite småsaker till lillan. Jag är väldigt sugen att köpa lite Astrid Lindgren filmer till henne, men det kanske blir till julklapp. Måste börja fundera på andra julklappsförslag till lillan nu snart. Har lite ideer men vi måste allt diskutera. Jag ska ju snart till Ullared så jag tänkte jag kanske köper lite leksaker där. Det är ju trots allt samma märken som i andra affärer men billigare. Då tänker jag ju på leksaker, finns ju en del annat som inte är av samma kvalitet. 
 
I veckan blir det jobb om dagarna och sen mys med lilltroll om kvällarna. Sen blir det väl idol när hon somnat, dags för kvalfinaler ju. Sen har vi ju alltid lite olika projekt här hemma så det brukar vi också passa på och göra när hon somnat. Rikard har ett projekt på dagarna också att fixa Isabells tripptrappstol. Sen ska han väl också börja rensa garaget så att vi såsmåningom kan ha bilen där inne om nätterna. Och såklart också göra sina vanliga hushållssysslor...
 
Massor med morötter har vi fått i vårt land
Tomater också...
.. I massor
Pappas nya brevlåda
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?