Äntligen...
Publicerat den

... har jag tagit tag i min strykhög och fått det gjort ikväll. Tvättade också de sista lakanen så imorn stryker jag dom också. Sen har jag lovat mig själv att inte samla tvätten på hög så det blir så mycket varje gång men det får vi se hur det blir med det. 

Jobbedagen idag har varit bra. Var på möte på förmiddagen och sedan varit med barnen. Sen när jag kom hem lekte och busade jag med Isabell medan Rikard lagade mat till oss. Efter maten fick Isabell bada. Hon har fått sprutor idag så lite hängigt var det nu på kvällen. 

Imorn kanske jag ger mig ut på en löprunda beroende på hur sliten jag är efter jobb. Tänker att jag ska försöka springa två dagar i veckan, men det har ju inte blivit något nu när jag varit förkyld. 

Massa strykt tvätt!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?