Vi har...
Publicerat den

... haft en dag med fullspäckat schema. Vi började dagen med familjefrukost och sedan när trollet tog sin förmiddagslur så fick jag och Rikard egentid i form av häckklippning. Det blev väldigt fint. Vi passade även på att planera lite fler projekt i vår trädgård. 

Vi körde sedan mot simningen. Idag fick vi med oss farmor också. Jag var inte med i vattnet idag utsn jag passade på att fota massor istället. Isabell var precis som vanligt glad som en speleman. Efter simningen åt hon en hel burk mat samt en klämmis. Hon gillar precis som mamma pasta. Föräldrarna blev bjudna på lunch av snälla farmor innan vi körde hem igen. 

Påvägen hem somnade lillan så när vi kom hem blev det en promenad med vagnen. Sedan passade vi på att utföra med trädgårdsarbete medan Isabell sov vidare. Vi grävde ut för mina pallkragar och fixade också lite där vi tänkte lägga några plattor också. Måste bara köpa dom först.

Sen nu ikväll har vi skrivit en projektlista för vår lilla familj. Jag kan lova att den blev ganska så lång, vi har väldigt många projekt! Kul, men samtidigt känner man ibland att tiden inte räcker till. 

Nu blir det lite TV innan jag ska nanna kudden. Får se om jag orkar läsa lite också innan jag somnar. 

Häckklippning pågår. Ser bra ut tycker jag!










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?