Trött...
Publicerat den

... är bara förnamnet just nu. Inte utan trötthet i huvudet, utan i kroppen av kvällens träningspass. Känns så himla skönt att jag kommit igång ordentligt. Kul är det också och passen är roliga. Idag träffade jag en mamma som är i samma simgrupp som oss, kul. 

Idag har vi varit hos Isabells kompis Elna. Det var jättetrevligt och Isabell hittade massa fina leksaker. Kan bli ett och annat i Ullared när jag är där, men allt för lilla loppan. Nu ska det ju bli ordning på hennes rum så klart hon ska ha fina leksaker då. Man märker att hon vill ha lite nytt, för hon blev jätteglad när hon såg allt nytt idag. Kanske att det är mammans önskemål också litegrann då!

Jag var förbi stickaffären också. Köpte ett nytt mönster och garn. Blev ju lite trött på koftan igår, så nu blir det nytt. Får se om jag klarar av det dock, för det ska stickas på rundstickor och det har jag aldrig gjort. 

Imorn blir det nog en lugn förmiddag här hemma. Ska väl börja med min veckostädning och så. Sen på eftermiddagen blir det en snabb sväng till träffpunkten, för sen ska jag till mitt jobb. Högsta chefen kommer och pratar om vår framtid och det vill jag såklart inte missa. Sen blir det nog en hemmakväll för mig  och min familj. Har inte varit tillsammans någon kväll riktigt så nu är det hög tid;)

Isabell i Elnas bollhav, står högt på önskelistan
I snurran. Denna kan dock bli lite svår,att få tag på, för den kommer från USA!










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?