Tidigt godnatt...
Publicerat den

... blev det för vår lilla loppa idag. Hon sov inte särskilt länge i eftermiddag så det resulterade i trött tjej nu ikväll. Nu sover hon iallafall och jag sitter i soffan och tänkte sticka lite granna nu. Imorn är det dags för stickjunta igen så lika bra att komma igång ordentligt idag! 

Vi har haft en väldigt lugn och skön dag här hemma idag. Vi var ju ute och sprang/promenerade i morse och sen var vi ute på promenad med Ulrika och Zigge! Aska tyckte det var kul med lite hundbus och jag fick prata av mig. Isabell observerade mest omvärlden under rundan! 

Idag har jag köpt en vårjacka och två vårmössor till trollet. Väntar med spänning på att de ska komma hem. Är så himla kul att shoppa barnkläder men nu tänkte jag ta det lite lugnt på den fronten ett tag. Hon har så himla mycket fint så vill ju kunna använda allt. Istället får det bli lite fokus på hennes rum nu och såsmåningom också tvättstuga, toalett och kök!

Rikard och Aska är ute och springer nu. Duktiga e dom. Sen ska nog Rikard snabbt rengöra pannan innan han också slår sig ner på soffan;)

Gammal bild på lilla hjärtat!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?