Som jag trodde...
Publicerat den

... beror det onda i foten på att jag felbelastar den när jag går. Så nu ska jag köpa inlägg till skorna och göra lite övningar så hoppas vi att det blir bättre snart. Isabell satt i vagnen under tiden vi var hos sjukgymnasten och hon var som en solstråle. Skönt iallafall att ha fått svar på vad det onda beror på. Nu är det bara köra på.

På eftermiddagen kom Elna och Lena hit för lite lek och bus. Tjejerna verkade tycka det var skoj och mammorna fick prata av sig lite. Vi gick sedan på en lång och blåsig promenad. Väl hemma igen blev det mat för lillan och sedan för föräldrarna. 

För mig blir det snart att läsa lite innan jag ska sova. Imorn ska vi till öppna förskolan igen och gå på babysång. Sen har vi inte mycket annat planerat men funderar på att åka in till stan och se efter målarfärg till tvättstugan! Sen blir det väl en eller annan promenad med!

Vakna pappa<3








Camilla H

Vilken fin bild!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?