Oviss...
Publicerat den

...verkarmin framtid tyvärr vara. Som det ser ut så kommer min förskola att stänga. Eftersom jag varit borta ett år så blir det nog jag som ryker först vilket är surt. Hade ju gärna jobbat i byn sen när Isabell börjar förskolan. Jaja, får väl se hur det blir och om där kommer något annat intressant jobb som jag kan söka. 

I förmiddags när vi varit ute på promenad och Isabell fortfarande sov så kom jag på den smarta iden att tvätta bilen. Det behövdes verkligen och det blev iallafall bättre än det var innan om än inte helt bra. Loppan vaknade ju såklart och tyckte det var sådär trevligt. Så jag fick snabba mig mot slutet och det blev lite randigt och dant. Jaja, kanske gör det bättre i helgen!

Sen i eftermiddag så gick vi till öppna förskolan innan mötet på jobbet. Dock så somnade Isabell så det blev bara jag som var där. Träffade ju lite trevliga mammor och barn så det var trevligt ändå!

Nu ikväll har Rikards bror varit här en sväng. Sedan har jag stickat lite och nu har vi just kollat på Nybyggarna. Vilket program alltså, så himla kul att se allt det arbete som läggs ner för personer som hamnat lite snett. Jag tänkte snart gå och lägga mig och läsa. 

Imorgon väntar ett inte alltför kul tandläkarbesök, men det är ju något som måste göras.. Isabell får hänga med farmor under tiden!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?