Kan...
Publicerat den

... våren verkligen vara påväg? Idag har det iallafall verkligen kännts så. Vi var ute på långpromenad med grannen i förmiddags. 3 barn, två hundar och två mammor njöt i solen. Isabell sov en stundi början men sedan var hon vaken och glad hela vägen. Så himla skönt att hon gillar vagnen allt mer. Den nya passar henne verkligen perfekt när hon kan "sitta" även fast den är fälld. Ett bra köp med andra ord. 

Idag har vi oxkså hunnit fredagsstäda och när Isabell sov sin långa stund på eftermiddagen fixade jag lite i trädgården. Aska har varit ute nästan hela dagen och hon gillar det verkligen. När loppan vaknade så åkte vi till Ica här i byn och handlade lite och när vi kom hem igen hade Rikard kommit hem. Så då lämnade loppanm ed sin pappa och så åkte jag till färgaffären. Blev lite färg till golvet i tvättstugan. Ska ge det ett försök och se om det går att måla. Fast det får vänta någon vecka eller två för har lite annat som måste göras innan jag börjar med det. 

Nu blir det lite lets dance och sen har jag tiggt mig till lite massage. Gjorde något konstingt i ryggen i onsdags när jag tränade och det blev inte bättre av att jag grävde och hade mig idag. 

Imorgon blir det bad igen och sedan massa trädgårdsarbete. Får väl se hur trollet accepterar att vi båda håller på, annars får vi jobba i skift. Vi kan ju också jobba på ordentligt medan hon sover!!

Säsongens första tvätt ute, nygrävd jord och mycket nöjd vovve<3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?