Hjälp?!?
Publicerat den

... hade jag behövt med min iPhone och iPad. Varje gång jag stoppar i den i laddaren så säger det att iCloud lagringsutrymme är fullt och att den inte kan säkerhetskopiera. Har varit inne på datorn nu för att försöka rensa lite, men vill ju gärna ha kvar bilderna på telefonen med. Men ni som tar mycket bilder som ni vill spara, för ni över bilder till datorn och tar bort från telefonen? Eller hur gör ni? Behöver man ha iCloud? Tips är mer än välkomna!
 
Träningen ikväll gick bra den. Känns så himla skönt att vara lite igång igen. Tycker också att jag känner mig starkare vilket är skönt. När jag kom hem igen så började jag med telefonen men sen blev Isabell ganska trött så jag gjorde henne klar för natten och gav henne massage. Var så himla längesedan det blev av nu och hon gillar det ju verkligen. Så jag ska försöka göra oftare nu. Det är dock inte så bra att göra det när hon är för trött. Då blir det nästan tvärtom istället. 
 
Vi tittar på Nobels Testamente nu och sen blir det godnatt. Imorgon ska Vi väl inte göra så mycket. Tänkte nog ta en waggingrunda igen och sen blir det kanske promenad med en kollega på eftermiddagen. Annars så funderar jag på att se hur trädgården ser ut och börja med lite vårstädning där när Isabell ska sova. 
 
Är igång med lite inredning i Isabells rum nu igen. Tänkte sy nya gardiner så jag måste komma iväg till tygaffären. Det blir nog nästa vecka och så hoppas jag få sällskap av Annika så kag får lite tips och tycke. Tänkte köpa något stretchtyg med så att jag kanske kan ge mig på att göra en mössa eller så med, vi får se!
 
näej, nu ska jag se på TV, önskar er alla en bra start på veckan!
 
Ladjad tjej som skulle bada igår
Hon älskar verkligen att bada<3
 



Ida mamma till Collin

tack snälla! Va glad jag blir :)
Ja jag bloggar nästan alltid från iPaden, ja vi har världens segaste dator den har jag skippat helt.
Tyvärr blir inte bilderna lika bra som innan då jag bara använde datorn men det får bara så.
På datorn använder jag iaf photo scape, som är ett gratis program så googla på det för där ett rätt bra och smidigt program.
Undrar du hur man använder det så kan jag försöka länka till tjejen som lärde mig (om jag hittar den) :)



URL: http://Idasmirakel.vimedbarn.se


Camilla

Jag har dropbox, alla nya bilder laddas upp automatiskt när man startar appen sen finns de kvar där även om du tar bort dem från telefonen. Dessutom kan du få över dem på datorn smidigt om du loggar in på dropbox även där. Slipper sladdar och sånt ;)

Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?