Första födelsedagen...
Publicerat den

... som mamma har varit jättebra. Började dagen med lite sovmorgon medans Rikard och Isabell gick upp. Sedan blev det frukost innan vi satte igång med bakning och fix inför dagens kalas. Isabell hängde med pappa och mormor under tiden och hann också med att sova en lång stund. Vid lunch kom moster och kusiner hit och det blev pannkakor. Sen gick alla barn, mormor, Rikard och hundarna till lekparken medan jag och Annika fixade med tårta m.m. Vid 3 kom alla gäster och kalaset blev mycket lyckat. Nu ikväll blev det pizza för ingen orkade lagade mat. Så nu ligger vi här i soffan och jäser jag, Rikard och mamma. Trollet sover sedan länge!! 

Imorgon ska jag äntligen till sjukgymnasten med min fot. Får se vad planen för den är. Sen blir det lite lekdejt med Isabells kompis Elna. Vi ska vara här hemma hos oss. 

Veckan är ganska så fullspäckad fast ändå inte. Jag planerar att vi ska till öppna på tisdag och sen på torsdag ska vi upp till pappas hus där sotaren kommer på besök. 

Mor och dotter <3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?