Eftersom...
Publicerat den

... jag fått för mig att jag ska göra vid tvättstugan fick jag ägna dagen åt att fixa där. Har tagitner den mesta av den gamla tapeten och torkat och så. Nu i veckan ska jag måla en karm och taklisterna. Sedan ska golvet fixas och slutligen också väggarna. Ni får se slutresultatet när det är klart. Hoppas det inte blir inom en alltför lång framtid. Mannen min var ute och fixade lite mer i trädgården. Vi har ett bra teamwork när vi jobbar tycker jag. 

Vi fick också besök av Isabells farmor och faster på eftermiddagen. Alltid trevligt.

Imorn får jag och Isabell besök av hennes kompis Ella och hennes mamma. Ska bli skoj. Annars har vi inte mycket planerat men är lite sugen på att åka och handla material till min tvättstuga. Men vi får se lite vad vi hinner och har lust med imorn. 

Annars längtar vi mest till på fredag när morfar äntligen kommer på besök igen. Lite tråkigt dock att Erika inte kommer med denna gång, men i sommar får vi träffa henne först i Schweiz och sedan i Sverige. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?