Effektiv...
Publicerat den

... tycker jag att jag varit idag. I förmiddags efter art vi gått med Aska och. Isabell fortfarande sov i vagnen så passade jag på att städa. Började lite innan vi gick ut och blev klar medans hon sov. Hann också med klo- och pälsvård med Aska och att börja fixa på tomten. Har grävt ett land och nu la jag täckbark över det. Sen så började jag med operation ta bort mossa från gräsmattan. Var och köpte ammoniumsulfat (tror det hette så) igår så nu ska vi se om det fungerar. Annars blir det till att köpa en mossrivare. 
 
imorn lutar det åt att det blir bad för vår del. Om nu bara inte Isabell blir sämre tills dess. Ska bli extra kul eftersom mormor ska följa med. Sen blir det massa mormorsmys och kalasförberedelser. 
 
Nu blir det snart godnatt för lilla mig. Många nätter med minimalt med sömn för denna mamman och det börjar tära på krafterna. Men jag är inte bitter för det, har ju en underbar familj och fina vänner som gör en pigg ändå!
 
Old pic på vår goding!
Hon "fyller" ju månad idag igen. Tänk att hela 7 månader har gått sedan vi fick träffa henne för första gången. Jag njuter fortfarande av varje minut tillsammans med henne!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?