Dagen...
Publicerat den

... har gått i ett naffs. Vi började med långfrukost och lek innan vi begav oss ut på en långpromenad hela familjen. Riktigt skönt var det. Trollet somnade när vi var ute så jag och Rikard gick en runda i trädgården och planerade lite inför kommande projekt. Vi tog också ut det gamla torkskåpet i tvättstugan. Nu i eftermiddag har jag rivit ner all tapeten där så nu ser det verkligen skumt ut. Och så kom jag på att jag kanske måste vänta lite med att måla eller kanske som de nya planerna att tapetsera. Vi har innan nämligen planerat att byta tre gamla fönster varav ett sitter i tvättstugan. Så dumt att börja måla och tapetsera innan det är bytt. Hoppas det inte tar alltför lång tid att få in de nya fönstret så att vi kan göra klart tvättstugan. 
 
Simningen idag gick jättebra. Det var ganska kyligt i bassängen för dom hade gjort vid något. Och frusna jag frös ju såklart direkt. Kan lova att duschen efteråt var väldigt skön. Cafeterian var inte öppen idag så blev lite körigt ned lillans matning. Vi körde hem och åt och det gick bra det med. När matning och så var klart så åkte vi mot stan. Först blev det storhandling av mat och sedan åkte vi vidare och köpte en hel del annat. Blev en mossrivare och en ny brevlåda bland annat. Bilder på det kommer en annan dag. 
 
Imorn tänkte jag ge mig iväg för en ny barnloppis. Det sägs att där brukar vara mycket folk så jag tänkte lämna man och barn hemma och sticka på loppis själv. Så är det någon som är sugen att följa med är det bara höra av sig. Dock får det bli ganska tidigt för jag tänkte vara där redan kl 10 när det börjar!
 
 
Mina godingar innan idag när de flydde mitt tvättstugefix ! Första gången för loppan i bärstolen! Hon verkar gilla den<3
 



Johanna

Åh vilken fin bild! Den får du gärna skicka till mig :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?