Bloggledigt...
Publicerat den

... tog jag mig i helgen. Istället har det blivit massor av kvalitetstid med min fina familj. I fredags kväll var jag återigen iväg och handlade alldeles själv. Sen blev det hemmakväll för oss. Isabell sov första natten i eget rum och det gick jättebra. 

I lördags var det återigen dags för simning. Denna gången fick barnen bada med kläder på och även prova flytväst. Isabell tyckte det var jättemysigt att ligga själv med flytvästen. Hon är vekligen härlig atts e när hon simmar. Den energin och glädjen kan man knappast ta fel på.

Igår kväll var syster med familj här hemma. Vi åt raclette och det var som alltid supergott. Tjejerna hade köpt med sig godis det blev lite av den varan med. Sen när alla barnen sov så spelade de vuxna "Ticket to ride". Trevligt som alltid och det gick faktist ganska bra för mig. Vann nog iallafall två gånger;)

Idag har familjen fått lite gjort. Jag har sått årets fröer så hoppas nu att det blir något. Jag sådde basilika, coctailtomater, chili, citronmeliss, timjan och smultron. Vi har planerat var jag ska ha mina pallkragar och även var jag ska gräva ett land. Vi måste köpa lite nya växter sen också, men vi börjar me d mina fröer. De står ju inne nu i början och får sedan komma ut när det säkert är plusgrader. Vi tog sedan en lång och skön promenad. Isabell gillar sin vagn mer och mer, vi var ju ute 1,5 tim och hon var nöjd hela tiden. Mot slutet tröttnade hon dock lite så hon fick mysa liteme d pappan sin. Jag har också hunnt med dagens träning vilket känns gott. 

Nu ska jag titta lite TV innan det är godnatt för mig. Veckan har en held el skoj att erbjuda och ni får såklart ta del av vad!

Bjuder på några bilder från igår. 

Klädsim med flytväst
Denna goding<3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?