Blev ingen...
Publicerat den

... träning för mig ikväll. Dels så blev Rikard sen från jobbet och sen så har jag lite småont i halsen. Och enligt min mamma så får man absolut inte träna när man har ont i halsen. Så det är väl bara att lyda. Så nu sitter jag redan och slappar lite vilket känns ganska gott. Har fått sova ganska bra inatt så känner mig ganska pigg än.

Idag var vi iallfall på öppna förskolan igen. Isabell tyckte babysången var superkul idag och hon skrattade massor. Idag verkar det också som att aptiten kommit tillbaka igen. Skönt och hoppas det håller i sig. 

Imorn ska vi åka ut till en utav Isabells kompisar på förmiddagen och leka. Ska bli skoj. Isabell är ju dock rätt tjurig mot sina kompisar. Våga bara ta en sak hon har så får ni höra på skrik. Hehe lilla busan. Men hon tycker också att det är kul att leka med dom verkar det som. Undrans vem hon fått sitt humör från?!

Min lilla goding (gammal bild)





Johanna

Åååh min favvebild! Hon är så himla go här :) Och nej ingen träning med halsont! Men man behöver vila också :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?