Äntligen...
Publicerat den

... har jag nu satt mig vid datorn och flyttat över bilder från kameran till datorn. har också laddat ner ett bildredigeringsprogram som hör till kameran. Dock hittade jag ingen vattenstämpel där i så har ni tips på hur man enkelt kan sätta det på bilder så får ni gärna dela med er av dem. Vill ju inte lägga bilder på trollet utan dem, man vet aldrig vilka konstiga människor där finns. Hittade massa söta bilder på loppan som jag annars gärna hade visat er. Sålänge får ni nöja er med bilder på nya vagnen och lite bilder på hur det ser ut här hemma nu. Tänkte ta mig tid en dag och lägga upp före och efter bilder på huset en dag med, men det blir nog inte idag.Rikard har just gått ut för att springa en runda och jag ska träna sen vid 6. Isabell ligger här utanför och sover gott i sin vagn. Hon har verkligen en på och av knapp nu. Antingen full fart eller jättetrött! Så härligt atts e hennes utveckling.
 
Idag har vi fixat med lite av varje här hemma. Vi har också barnsäkrat kök/matsal vilket betyder att det inte står saker i fönstren mer nu. Får väl se när det är lämpligt att flytta tillbaka dem. Jag har provat på att göra köttgryta  idag också, och om jag får säga det själv var det helt okey. BLir nog att jag gör det fler gånger. Vi har ju en del grytbitar och en och annan stek sedan vi köpte massa kött. Så himla skönt är det att man vet vad det är och att man alltid har hemma.
 
Så, nu kommer lite bilder, återkommer kanske med ett inlägg till ikväll när trollet somnat.

Matrummet
Matrummet från annat håll
Hallen mot vardagsrummet (De fina dörrtexterna har jag fått av min fina svägerska)
Del av vardagsrummet
Nya vagnen i liggläge
I sittläge
Igen






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?