Ännu en...
Publicerat den

... vecka är slut. De bara rusar förbi alltså. Känns som jag vill stanna tiden bara en liten stund, men det går ju inte så jag får njuta desto mer nu. Idag har jag och Isabell haft en riktig mysdag här hemma. I förmiddags blev det lite städat och så. Kan lova att det inte är lätt att damsuga med ett 7 månaderstroll hängandes i damsugarslangen. Våttorka golvet gjorde jag när hon sov ute i vagnen. Säkrast så, såg bara framför mig att hinken med vattnet vältes ut över hela golvet. 

När vi skulle ut och leka på eftermiddagen så regnade det klart. Isabell har inga skalkläder än så svårt att vara ute och leka när det regnar. Måste verkligen få tag på skalkläder känner jag. Kanske kan hitta det på söndag när jag ska på barnloppis igen.

Imorgon blir det en riktig familjedag för oss. Först blir det lite hemmahäng innan vi ska iväg och simma. Sedan väntar storhandling och lite annan shopping också!

Gårdagens glada tjej<3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?