Efter semester...
Publicerat den

... kommer jobb. Blir ju en del att ta igen när man inte varit hemma på ett tag. Vi har haft turen och fått gräset klippt av Rikards pappa men det är ju också en hel del annat som växer. Så idag har jag jobbat medan Isabell har tagit sina tupplurer. Rensade massa ogräs på framsidan och emellan lite plattor. Lite plattor är dock kvar, men kanske hinner imorn. Efter att vi ätit lunch åkte vi och handlade lite. Behövdes hundmat och klor till poolen som Rikard satte upp igår. Passade på att köpa lite nya blommor med. Så det blev eftermiddagens jobb, att plantera dom. Tog bor några lådor runt huset för jag tycker det varit så mycket att hålla liv i. Så nu har jag lite mindre ett tag. 

Hade tänkt jobba lite nu ikväll också men Isabell var svår att somna ikväll så det blev så sent. Så nu slappar jag några minuter i soffan innan jag ska sova. 

Hatten av för Rikard, Johan och Stefan som simmade vansbrosimmet idag. Nu är det bara lidingöloppet kvar och sedan är klassikern fullbordad. Vad blir nästa utmaning mån tro?!

Imorn blir det ännu mer jobb här hemma. Det sista ska förberedas för köksbygget som startar på måndag. Sen måste jag ägna några timmar till i trädgården men då får Rikard och Isabell busa själva;)

Bjuder på en bebisbild på min lilla skatt. Tänk att hon snart är ett helt år gammal ❤️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?