Torsdagen...
Publicerat den

... har passerat i ett nafs. Vi började med hemmamys i morse. Uppstigning kl 6.30 vilket kändes lite mer humant än gårdagens 5.30. Fram emot lunch så packade vi in oss i bilen och styrde mot stan. Vi började med Maxi där vi mötte upp moster och kusiner. Vi handlar både ersättning och blöjor i Kristianstad eftersom det är ganska så mycket dyrare i Hässleholm trots att det är samma affär. Konstigt, men jag tycker det känns onödigt att betala 11 kr mer per kartong ersättning och 20 kr mer för ett paket blöjor. Då kommer spardamen i mig fram och när jag ändå har vägarna förbi så köper jag på det billigaste stället. Vi åt iallafall en korv med på Maxi innan vi styrde mot badhuset. Alla barnen och båda mammorna var nöjda och glada efter bad. Även idag gick det superbra med duchen efteråt för Isabell. Nöjd och glad hela tiden. 
 
När vi var klara i badhuset tog vi en runda på stan i det värsta spöregnet. Jag skulle byta pjäxor till Rikard, men de fanns inte inne. Så vi gick vidare till Kappahl där jag fått sms om rea. Och vilken rea sen. Handlade 3 bodysar och 3 par byxor för ynka 213 kr. Det tycker jag är väldans bra pris;) vi gick sedan och tog en fika innan det blev hemfärd. Lillan somnade på vägen hem och nu sover hon för natten hoppas vi. Det tar på krafterna att simma, för simma gör hon verkligen. Hon verkar verkligen gilla att bada vilket är kul. 
 
Nu har vi just tränat och ska titta lite tv innan det blir nanna kudden. Imorn blir det hemmafix och sen ska vi nog gå en promenad med Isabells kompis och hennes mamma. Sen blir det såklart f r e d a g s m y s för hela slanten med. Helgen består av hemmafix mest. Jag ska ge mig i kast med mina dörrar, vi ska städa, vi ska busa med lillan, vi ska promenera och sen på söndagen är det ljusparty här hemma. Den som vill är välkommen;)
 
Dagens fynd!!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?