Tidig...
Publicerat den

... gomorron blev det här hemma idag. Lilltrollet ville minsann inte ha någon sovmorgon och inatt har jag varit uppe några timmar. Så skönt med en slappedag hemma kan jag lova. Har målat dörrar, fixat lite, lekt med loppan och skypat med morfar, Erika och kusinerna med familj. Idag åker de till skidorten där de ska spendera en vecka. Inte alls avis. Ska bli kul att se lite bilder på när tjejerna åker skidor för första gången. Rikard har hunnit med att skotta lite snö och nu är han i full färd med att valla sina skidor. Han måste ju ut och åka sen idag såklart. 
 
Jag tänkte ge mig ut på en promenad med tjejerna, men Isabell sover än och får väl sova så länge hon vill. Sedan blir det mat och direkt promenad skulle jag tro. Ikväll blir det bara lugnt och skönt hemma. Tror det ska lagas entrecote med tillbehör till middag.
 
Imorn ska vi på kalas hos Rikards mormor en sväng. Sen måste någon av oss köra iväg och anmäla Isabell till babysim. Tror det blir Rikard som åker och gör det och samtidigt åker lite skidor. Han måste ju passa på nu medans det är snö på marken.
 
Satt just och tittade på lite bilder från Isabells namngivning. En mycket speciell dag <3
 
Familjen<3
 
Isabell somnade under ceremonin (Ignorera min skumma min)
Morfar med Tindra och Felicia (hoppas jag iallafall) inte så lätt att se skillnad
Norah
Älskade unge
Fint
En av tårtorna.Temat ser ni ju på denna. Alltså tårtorna gick i samma stil som Isabells kläder!
Får mat av moster <3
Ljus
Sov sig igenom maten gjorde hon
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?