Söndagskväll...
Publicerat den

... och minusgraderna smyger sig på. Just nu är det -4,1 här utanför, så det finns kanske hopp för vasaloppsåkarna. Ja eller för åket är det nog ingen fara men träningen där innan. Tur att jag slipper med det iallafall! Har dock varit lite sugen på att köpa skidor om det blir snö så att jag kan åka med Rikard någon gång ibland. Har tänkt köpa en bärstol till Isabell som hon kan ha i Schweiz i sommar och den kan hon ju sitta i även när man åker skidor.
 
Kvällens ljusparty blev väldigt lyckat och vi hade trevligt. Alltid när man står som värdinna så får man ju lite extra gåvor och så även idag. Jag plockade ut en hel del varor och köpte lite också. Måste verkligen sortera upp ibland alla mina ljus, så jag vet vad jag har.
 
Någon målning har det dock inte blivit idag. Får väl se om jag hinner i veckan men annars får det bli när det blir. Imorn ska jag åka och byta Rikards pjäxor och sen ska jag åka och anmäla oss till babysim. Vår är ju bara 4 gånger till och nu har vi hittat ett annat som vi tänkte fortsätta med. Det som är bra med det är att det är på lördagar och det väger ju upp, för då kan ju även Rikard vara med. Mysigt att ha något att göra hela familjen.
 
Nu blir det snart sängen och ladda för en fullspäckad vecka med bla öppna förskolan, babysim, BVC och babymassage. Härligt att ha och göra om dagarna även om det såklart är skönt att bara vara hemma ibland med.
 
Köpte bla de bakre ljusen här. Så himla fina är Glolite-ljusen!!
(Lånad bild)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?