Slötittar...
Publicerat den

... just nu på handbollen men tänkte ge mig på lite läsning också. Rikard är inne hos lillan och försöker få henne att somna, men det låte mest som hon busar med sin pappa samtidigt som hon har hicka. Får väl se när hon tänker sig att somna och hur dags hon vaknar första gången inatt. Nu sista nätterna har hon varit uppe vid 11-12 och sen vid 2-3 och sen tänker hon uppstigning halv 6. Det tänkte inte hennes mamma i morse när hon försökte, men efter bara någon minut somnade hon om och sov sedan till kvart i 8. Ibland blir man inte klok på dessa sovtider men en sak är säker och det är att vi inte har några fasta rutiner än. Det enda vi har rutin på är läggningen, men hon somnar ju olika tid varje kväll. Först får hon massage, ny blöja och sedan mat innan det är dags för sängen. Ibland somnar hon direkt och ibland, likt idag, så tar det lite längre tid. Hon är alltsom oftast glad även fast hon inte somnat!
 
Idag har vi varit på öppna förskolan igen. Trevligt som alltid och Isabell var glad att se kompisarna. Påvägen hem så gick vi till Ica och handlade lite, men vi måste ändå till Maxi för lite större inköp imorn. Som jag skrivit innan så är det ganska mycket billigare med vissa saker och vissa saker är också lättare att handla när man har bilen. Annars har dagen varit ganska lugn, lite sytt har jag fått, jag och Isabell har lekt en del, vi har gått med Aska och busat massor m.m. På promenaden borstade jag av Aska med furminatorn. Tyvärr har hon börjat fälla just nu när det är kallt vilket är lite drygt, men inte mycket att göra åt.
 
Imorn är det återigen dags för babysim. Sen ska vi inom stan och försöka få min lugg klippt, titta på termokläder och sen som sagt till Maxi. Tänkte försöka hitta ett par moccasiner också till Isabell som hon kan ha när hon går i gåstolen. Tycker ibland det är lite kallt på golvet. Åker kanske och handlar färg och byter handtag som vi köpt men ångrat oss då vi hittat bättre med, vi får se;)
 
Fick låna denna boken av hon som har massagen
En av de nymålade dörrarna med en kass ipad-bild. Ska försöka ta bilder i dagsljus och lägga in före och efter bilder när jag får tid.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?