Sista dagen...
Publicerat den

... på Rikards ledighet och vi har hållit igång hela dagen. Nu slog jag mig ner i soffan precis och det är första gången idag! Men vi har får mycket gjort och det känns skönt. Garderobsdörrarna är färdigmålade och på plats och det ser mycket bra ut. Även dörren är klar men vi har inte tagit in den än. Sen är det "bara" 5 dörrar kvar och två garderobsdörrar. Men det ska väl bli klart någon gång;) det hoppas jag iallafall. 
 
Vi har även hunnit med en storhandling. Åkte även och köpte backar till alla mina pysselsaker som jag ställt i den nya hyllan! Blev lite bättre ordning men än är det inte färdigt helt. 

Sen har det blivit promenad, städning, tvättning, bus med lillan och lite annat fix! Fast nu var det allt skönt att sätta sig i soffan. Blir dock inte långvarigt för nu blir det träning!

Isabells fotohylla på plats
Vitt och fint
Ordning och reda
Rikard jobbar vid nya datorn;)










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?