Så var...
Publicerat den

... snön även kommen till Skåne. Får se hur mycket jag får ha mannen hemma nu framöver. Han behöver ju träna till Vasaloppet så bäst att passa på sålänge vädret tillåter. 
 
Vår dag har varit ganska så fullspäckad. I förmiddags var vi iväg på babymassage och det var supermysigt. Isabell verkade gilla det mycket. Blev att vi fick köra bil dit för det var inte skottat och jag var inte så sugen på att putta barnvagn i närmare 30 min. Körde inom på vägen hem och beställde pellets som kom under eftermiddagen. Väl hemma igen var det bara att börja skotta snö. Den var tungt packad och det var faktist ganska så jobbigt. Isabell satt snällt i vagnen medan jag höll på och Aska sprang runt och busade
 
Sen efter lunch somnade lillan och jag började med städningen. Kunde ju bara ta badrum, toa och damma överallt medan hon sov så när jag var klar med det så blev det lite röj i pannrummet. Vi måste verkligen ta oss tid och gå igenom allt där inne snart. 
 
Rikard kom hem ganska tidigt idag så när han kom sov fortfarande Isabell och pelletsen hade kommit. Så vi hjälptes åt att bära in alla säckar. Sen när Isabell vaknade igen så lekte hon och Rikard medan jag damsugade och torkade golven. Sen har vi lagat mat, lekt lite till och nu sover lillan. Jag har just fått massage på min onda rygg av min fina man. Han tyckte nog att jag var värd det efter all skottning. 
 
Blir snart sängen för mig. Hoppas denna natten blir lite mer sömn än förra. Sen är helgen ganska fullspäckad. Imorn blir vi nog bara hemma i byn. Iallafall jag och Isabell. Rikard ska som sagt åka lite skidor vad det verkar. Tro vi ska gå och hälsa på några kompisar medan han är iväg. Sen ska det målas, fixas med lister och lite annat fix under helgen. önskar för övrigt er alla en trevlig sådan!
 
Dagens väder skiljer sig lite från detta. Alanya 2009






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?